fredag 19. mars 2010

Hurramegrundt


Det går unna i heimen nå og mamma klager over at jeg sliter henne ut og at jeg finner på så mye rart og ikkelovlige ting.
Skjønner ikke hva som er så galt med å henge på ovnsdøra og åpne den, strekke seg opp til knappene og skru på platene, eller henge på tv-benken og vri på tv eller dra ut alle bøkene og spise en del papir, eller skru på panelovnene, eller rasere ned alt som er på stuebordet, rulle rundt på globusbaren til pappa eller dunke med lekene på alt. Det er jo så morro så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke skulle få lov til det. 

finn en feil. (hint globusbar:))
Og enda mer morro er det jo når mamma løpet etter meg og sier nei og ser ut som hun vil rive av seg alt håret. Jeg bare gliser og rister på hodet.

pelle litt
Vi var en tur på helsestasjonen i dag og snakket med helsesøstera. Jeg lekte og kosa meg og krabba rundt. Vi dro hjem og jeg tok meg en 20 minutters dupp og that's it. Mamma prøvde å få meg til å sove videre da vi kom hjem, men 20 minutter var i grunn nok fant jeg ut. Også var jeg sulten så jeg fikk ei stor flaske melk også måtte jeg plutselig bæsje så da ble det skifting og ikke noe mer forsøk på soving. Tror igrunn mamma ikke gadd å prøve mer etter 1 time smågrining og klaging heller. 

Da jeg endelig fikk ren bleie eller skulle få ren bleie så fant jeg ut at å tisse uten bleie i grunn var utrolig godt så det ble en del klesvask og håndklevask og jeg ble plutselig plassert i badebaja. Himmel. Jeg plaska og kosa meg der. Jippi.
Pappa kom hjem fra jobb og jeg sleit ut han litt også og herja og  tulla og gjorde litt flere rampestreker. Så dagen har bare gått i ett og da er det godt å legge seg.
 Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar