søndag 21. mars 2010

2 x barnebursdag, helg, barnevakt og masse kos


Det går virkelig unna denne helgen. I går var vi i barnebursdag hos Victoria som ble 2 år. Det var stas å være i bursdag. Jeg spiste pølsebrød og lekte litt med de to ungene som var der og kosa meg. 
Etter barnebursdagen var det rett hjem og Bestefar og Tove kom for å være sammen med meg mens mamma og pappa dro ut for å spise middag med ett vennepar. Mari og Åsmund (foreldrene til Emilie og Julie:)

åh sterk blitz altså... 

pelle litt på pappa

Jeg kosa meg masse med bestefar og Tove. Jeg fikk leke masse, tulla litt, bada og plaska vann over hele badet og hadde det så gøy. Så gøy at jeg ikke ville spise noe, hadde ikke tid. Eller så har det noe med at det ble nesten to middager i går. 
Mamma og pappa kosa seg masse ute og kom visst sent hjem. Jeg prøvde å vekke de midt på natta men fant ut at jeg skulle være litt grei da, men kl 4 måtte jeg få komme opp syntes jeg. Men sovna i senga til mamma og pappa da og sov liksågodt til kl 7. Var litt godt det syns vi alle tre.
I dag skal vi i enda en barnebursdag. Denne gangen for Sofi, kusina til pappa som blir 10 år. Kanskje jeg får smake kake og greier. 

Den gode hjelper:)

Tidligere i dag har mamma og jeg vært på sats. Jeg storkosa meg hos barnepasseren mens mamma fikk trent masse step. Hun så temmelig rød og sliten ut da hun kom å hentet meg. Ble litt glad for å se henne igjen. Jeg hadde lekt mass og kosa meg og ikke sagt ett ord. Kan ha noe med at jeg forsøkte å skjule at jeg hadde funnet en liten bit av en leke eller noe som egentlig ikke skulle være der og sutta og tygde litt på den og bare hadde den i munnen. Men mamma avslørte meg med en gang og tok den fra meg. Teiting altså. Men fikk smokken som bytte go da var det i grunn greit. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar