mandag 1. mars 2010

on day done, two to go.



Jepp, vi kom oss igjennom dagen. Og bare to dager til jeg skal til mormor. Vi får vel si ifra i god tid at det ikke blir noe blogg fra torsdag til lørdag dessverre. Men kommer sterkt tilbake med en oppdatering på søndagen:) Mamma og pappa skal jo på tur og jeg skal til mormor og morfar og kose meg. 

bite på briovogna er kanskje ikke så godt, 
legg også merke til teksten bak meg:) veldig viktig ja:)
Det har jo gått veldig bra i dag, formen til mamma kom seg betraktelig etter en litt sløv og treg morgen, mens formen til pappa dessverre har blitt verre og nå hadde han plutselig feber stakkar. Så mamma og jeg har latt han slappe av og samle litt krefter i dag. Vi har herja, tulla og fjasa og til og med vært en tur ut, bare bort til butikken og tilbake da men det var godt å puste inn litt frisk luft på veien og se litt folk igjen. Jeg satt å koste meg masse i vogna og smilte og fulgte med, fant en snor på voksiposen som jeg smakte på og koste meg med også. Nam nam, snorer er godt ja.
Jeg drive rå reiser meg opp hele tiden og det er jo gøy, men det som ikke er så gøy er når jeg ikke kommer meg ned igjen... så jeg har vel litt problemer med akkurat det om dagen da men det kommer seg. Mamma og jeg har også prøvd å gå med brio vogna mi. Litt vanskelig å få med seg beina innimellom men det kommer seg det også:)
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Hei på deg kosegutten. Jeg gleder meg veldig til du skal komme imorgen, og med det aktivitetsnivået( les: hærjing) ditt så må jeg barnesikre huset litt. Har ordnet med trappegrind ned til kjelleren, så får vi finne på noe med trappa opp til 2. etg. Alle duker og ting som er langt ned og som du ikke skal få tak i skal bort.... Får problemer med skuffer da, men jeg kommer vel på noe etterhvert.. Så husk å ta med deg leker så du har noe å finne på..... Sees imorgen. Ælske dæ.... Nuss å klem fra mormor.

    SvarSlett
  2. Kommer til å kose oss masse vi mormor. Glede rmeg masse masse til å være hos dere. Ælske dæ å:)
    stor Aron klem

    SvarSlett