fredag 12. mars 2010

henger i by'n



Nok en deilig dag. Jeg sov faktisk i senga mi hele natta. Prøvde å våkne og si ifra i 3 tiden men så sovna jeg igjen og sov helt til kl 6. Tror alle ble litt overraska gitt. Men det var jo godt for alle tror jeg. Pappa og jeg stod opp kl 6.30. Lot mamma sove litt ekstra. 
Pappa og jeg herja litt i stua, så tv, spilte mariokart, spiste frokost og jeg sov en dupp. da benyttet pappa muligheten til å sove litt mer også. Når jeg våknet igjen stod mamma opp og vi lot pappa sove litt mer. Smart løsning sant? Syns i allefall vi. Spesielt siden mamma sliter litt med å gå å legge seg og får sove når hun først har stått opp.
Det ble masse tv titting og jeg reiste meg opp foran tv hele tiden i dag. Tar litt på tv også så når vi skrudde den av var hele tv full av små fingeravtrykk. klåfingra jeg? Neida:)

4 kikker veeeeeeldig nærme på tv bilder:



Etter lunsj, en dupp til og masse herjing så dro pappa på jobb og mamma og jeg tok oss også en tur inn til byen. Det var utrolgi mye folk der og jeg kikka og ropte av begeistring. Vi dro innom jobben til pappa selvfølgelig, aldri en bytur uten. Skulle egentlig spise middagen min da vi var å hotellet hos pappa men jeg var ikke spesielt middagssulten i dag. men fikk i meg melk og frukt. fikk også en kjeks av mamma. nam gjendekjeks:)
vi kikka litt rundt i byen men det var ikke mye vi fikk gjort. en av butikkene vi skulle innom lå plutselig ikke der mamma trodde så da dro vi liksågodt hjem igjen. Får ta det i morra i stedet kanskje.

sjekk stilen:)

ingenting er som tv altså:)
vel hjemme fikk jeg bade. plaska masse i balja mi. Elsker å sitte å plaske og herje med vann. Så slukte jeg grøten min og melka og da var det natta. øyelokkene var så tunge at jeg sovna på noen sekunder. 




Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Digger Tv-titting stilen din, Aron! Du er bare konge på det altså! Og så tøff i skinnjakke da!Hilsen Iver (og mammaen) :)

    SvarSlett
  2. beste måten å se på tv på det:)
    ikke sant skinnjakka var tøff ja;) tøffere enn pappa jeg nå:)
    klem A

    SvarSlett