torsdag 18. mars 2010

Åpen barnehage




I går gikk alt i ett og vi glemte helt å blogge.
Pappa og jeg var på sats mens mamma var i møte i banken. Jeg flørta litt med barnepasseren og pappa fikk trent litt. Mamma kom hjem fra møtet og det ble litt lunsj og soving på meg.
Etter hvert kom bestemor på besøk og skulle være sammen med meg på kvelden mens mamma og pappa dro på kino. Bestemor og jeg kosa oss masse, lekte, tulla og hadde det gøy og jeg smakte laks for første gang. Det gikk ned på høykant. Spesielt siden jeg fikk spise og ta bitene selv.

Nam laks er godt:)

Mamma og pappa kosa seg på kino. Men jeg ville ikke sove helt i natt da. De tennene er ikke helt greie med meg så det ble litt lite søvn på oss i natt.

åh mamma gi deg med den blitsen a!..

Men det stopper ikke meg fra å være klar for en ny dag kl 7. og heller ikke fra å dra i åpen barnehage. For i dag testa vi da denne åpene barnehagen på Hellerud for første gang.
Det var mange unger der. Veldig mange som var eldre enn meg da men jeg kosa meg for det jeg. Vi kom midt i spisinga så vi satte oss ned og spiste lunsj vi også. Hadde med mat vi da, men det gikk jo an å kjøpe mat der også.

Etter lunsj ble det en del leking på gulvet, jeg fant masse leker å drive på med men de som andre barna holdt på med var jo mest spennende. I tillegg var det veldig gøy å klarte på den ene damen mamma satt å snakket med.  Fikk lov da og jeg tror damen var vant til det for hun hadde to unger med seg i barnehagen:) Jeg smilte og lo og kosa meg, tror mamma kosa seg litt også. 
Man blir sliten av å være sammen med så mange andre unger og foreldre. Da vi dro sovna jeg med en gang i vogna og har vært litt sliten og trøtt resten av kvelden. 
Det var ikke så populært å dusje eller sitte i balja en gang og da er jeg ikke helt i form gitt.
Men vi kom oss da igjennom kvelden, vel og merke med en del rampestreker, klåing på tv og klatring over alt og litt grining, men så titter det fram ei fortann også så vi skylder på den:)

Tvslaven;

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar