fredag 2. april 2010

hurra for mamsen

Mamma fyller nemlig år i dag. Defor har dagen gått med til besøk, kakespising og masse herjing. 
Det ble litt tidlig morgen på oss da vel og merke. Jeg forsøkte vekke mamma kl 4, men ble nekta å stå opp da, fant ut jeg skulle være litt grei siden hun har bursdag og sov litt videre til kl 6.30. 
Da stod vi opp, eller jeg ble plassert på gulvet og kunne romstere fritt. helt til mamma oppdaget at jeg torturerte og klora pappa som sov veldig tungt på morgenen. Skal sies at han var ute på byen i går.
Fikk nå komemt opp og spist grøt, så ble det litt rydding, kosing, bøllestreker og til slutt en liten dupp. Vel en 2 timers dupp faktisk. så en lang dupp i trilla mi. Pappa ble vekket, det ble frokost/lunsj, men jeg var egentlig ikke så veldig klar for mat, har egentlgi spart meg til boller i ettermiddag i hele dag. All annen mat har havna på gulvet eller blitt dytta bort, så merkelig form har vi befunnet oss i må jeg innrømme. Men bolla jeg fikk der havna mesteparten i munnen i forhold til på bakken. 
Mormor, morfar, tante og onkel kom på besøk og det ble kake og bollespising. Jeg herja masse med morfar og Balder, kosa masse med tante og onkel som skal være her helt til søndag. Snakk om lykketilværelse, skulle tror det var jeg som hadde bursdag. 

herje med morfar:)
tre ser på barnetvmoments;


Er ikke lenge til jeg fyller ett år heller da, i fjor var jeg jo inni påskeeggmagen til mamma men siden påska var litt senere i fjor så var det egentlig i dag på langfredag det hele starta. og første påskedag kom påskegaven og en litt forsinka bursdagsgave til mamma.
Vi har kosa oss masse i dag, det ble også en liten trilletur ut i vinden. Vært veldig blanda vær i dag, litt regn, litt sol, masse vind og overskya. Men en tur ut gikk fint:)
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar