mandag 14. september 2009

Valg og kafetur


Startet dagen med å prate masse sånn at mamma og pappa hadde noe hyggelig å våkne til. Jeg er så skravlete på morgenen for da er jeg så blid og fornøyd. Men det er jo ikke rart jeg våner jo mellom de beste menneskene i hele verden. 

Etter de dagligdagse syssler som mat, bleieskift, litt gulping, raping, promping, soving og leking dro pappa, mamma og jeg bort til skolen for å stemme. Det er visst Stortingsvalg så de voksne skal stemme. Jeg var alt for liten til å mene noe som helst. Men stoler på at disse to foreldrene mine velger det som er til det beste for meg også. 

Pappa dro på jobb, noen må jo tjene til livets opphold, mens mamma og jeg dro inn til Oslo. Der møtte vi ei venninne av mamma, Hege på kafe. Først sov jeg lenge men da jeg våknet fikk jeg sitte i fanget til Hege og kose meg. Jeg ble veldig opptatt av noen grønne ballonger som hang på en lyktestolpe og i tillegg kjørte det masse bilder forbi på veien. Det var utrolig spennende å følge med på. Jeg sjarmerte jo selvfølgelig Hege også, finnes vel knapt nok en persom som kan motstå meg når jeg smiler med hele kroppen.

Ellers har jeg funnet en ny hobby, sutte på overleppa mi. Den er jo så god:)
vi var lenge på kafe og dro derfor rett hjem etterpå og plutselig var det natta for meg. 
Yeah, jeg kan da smile jeg
smile lurt også så alle dobbelthakene syns

What??? jeg har da vel ikke dobbelthaker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar