søndag 13. september 2009

relaxing is good


og det har vi gjort til gangs i dag. Eller rettere sagt mamma har bare sløvan men pappa og jeg har vært ute på to trilleturer. Den siste turen var fordi Pappa hadde tenkt å stemme, men han hadde glemt legetimasjon så da ble det bare en kose trilletur i stedet.
Har lekt masse og tulla og fjasa med mamma og pappa. Når jeg ligger på magen har jeg veldig lyst til å krabbe men jeg har ikke knekt helt en koden enda. men jeg løfter opp beina og armene og svever på magen i stedet og det er så morro. 

Tror mamma hadde savna meg i går. Og jeg hadde savna henne også og ble kjempeglad da jeg fant ut at hun var hjemme i morges da jeg våkna:) Jeg er jo vant til at hun gir meg mat når jeg våkner midt på natta men i natt var det bare pappa som var der. Vedig annerledes kveld og natt men kjempekos selvfølgelig. Pappa og jeg trenger litt kvalitetstid sammen vi også.
Mamma hadde i allefall kosa seg ute på bursdagsfest. 
På dagen i dag så vi en veldig spennende film. Jeg fulgte ivrig med og syns det var kjempeinteressant. Jeg er like glad i filmer som mamma og pappa, jeg. 

og man må jo smile litt da for da blir mamma og pappa så glad:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar