søndag 20. september 2009

Bananas


Jeg har smakt banan i går og i dag. Og jeg må bare si at det er nok min nye favoritt. Noe så utrolig godt da gitt, vel jeg måtte venne meg til den skjeia først da, men når jeg fikk taken på den så sklei bananen rett ned ja. Også var det så gøy å sitte i den nye stolen og spise frokost sammen med Mamma og pappa.

Derfor litt bilder av meg i den fancy nye stolen min som jeg digger:)

bukselisse er også godt:)

Jeg er sjefen i dette huset

sånn kan man også sitte å slappe av:)

Leke som jeg kan tygge litt på

nam nam, skjei med banan på:)

I går var bestemor her på besøk og vi kosa oss masse i lekehjørnet mitt:) og bestemor ga meg også litt pæremos. Godt det også da men banan er likevel favoritten.

nam nam, spise på leker

Søndagen var en såkalt sløvedag men i dag har det vært litt mer action. Første post på programmet var å besøke Mari med den flotte tvillingmagen. Hun får snart to små jenter som jeg kan leke med. Gleder meg til det. I dag var den magen veldig god å stå på. 
Jeg testa både sklieffekten på gulvet til Mari og stellebordet, så nå alt er klart og ferdigtestet til jentene hennes kommer:)  Var også så heldig at jeg fikk mer banan hos Mari:) I like
Etter Maribesøk dro vi til Asker siden mamma hadde en avtale der, Jeg sjarmerte meg gjennom heis, kjøpesenter, gata, resepsjonen og damen mamma skulle snakke med. 
Så skulle vi endelig hjem til pappa igjen. Etter en liten tur på butikken for å handle middag til de store så satte vi oss til bords og jeg fikk smake litt maisgrøt, var ikke akkurat noe jeg hadde lyst på i dag da men. Ville mye heller ha det som mamma og pappa spiste. Men de var så kjipe og ville ikke gi meg det, påstod at jeg ikke hadde tenner for å tygge det lissom. Jeg har da riktignok gommer, er ikke det bra nok? Kan bite temmelig hardt med de altså. Bare spør mamma:)
 
Etter en aktiv dag og mye som har skjedd ble jeg plutselig veldig trøtt. Men det var vel litt vel tidlig å legge seg kl 18. Holdt i allefall ut en time til men da slokna jeg.

ser barnetv sammen med pappa:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar