søndag 6. september 2009

Tøff på byn


For vi har nemlig tråla byen opp og ned i dag. Starta med å møte Janne (ei fra klassen til mamma) på Oslo City. Der satt de å spiste og drakk kaffe mens jeg fikk litt mat og satt å kikka på alle de folka og lysene og tingene som var på senteret. Det har jeg visst ikke fått med meg før. Det er veldig mye lys på Oslo City. Og lys det liker jeg, blir veldig fasinert av det må jeg innrømme. Jeg sov litt i vogna mens mamma og Janne shoppa litt. Også fikk jeg litt mere mat men de var da ikke ferdig meg å shoppe eller spise eller noe. Men det var plutselig veldig morro å sitte i vogna. Jeg skravla, gliste og lo litt og sjarmerte alle på vår vei til Aker brygge. Dit skulle vi for å prøve å vinne en ny bil. Skjønner ikke hvorfor mamma absolutt skulle prøve det. Er ikke bilen vi har bra nok eller? Måtte stå lenge i kø også. Det var jo mange som ville prøve å vinne ny bil. Det var ikke vår tur i dag i allefall. men vi fikk hørt på musikk, jeg sov gjennom alt bråket men våknet da vi skulle hje,
Janne dro også videre for å møte ei anna venninne. Mamma og jeg dro hjem til pappa.

Jeg rakk å kose litt med pappa før han dro for å møte noen kamerater. De skule visstnok se fotball. Trodde ikke pappa var så veldig fotballinteressert jeg da men det var visst landskamp.
Plutselig var mamma og jeg alene hjemme. Jeg var egentlig ganske trøtt så jeg la meg rett etter pappa dro. Mamma satt oppe å så tv og hekla og surra.

1 kommentar:

  1. Herlig blogg mamsen din har laget til deg, tøffe Aron! :D

    Mange fine bilder og artig tekst.

    Stor klem fra Linda og jentene. ;)

    SvarSlett