søndag 27. september 2009

Bestemorkos

Jeg har vært hos bestemor fra i går til i dag. Og har storkosa meg. sovet masse, lekt masse og fått masse bestemorkos. Fikk til og med sove i senga til bestemor i natt, det var kos det og jeg sov jo så godt:)

Mamma og pappa har visst hatt fest hjemme og da ble jeg sendt til bestemor. Ikke at det var meg imot altså.. Og jeg tror nok det var mamma og pappa som hadde savnet meg mest. Jeg savnet jo de litt jeg også men bestemorkos er verdens beste medisin:) 

Ellers har det vært sløve dager her i heimen. Men jeg driver å øver meg på å krabbe, har så utrolig lyst til å krabbe men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre med beina? Noen forslag... jeg kommer meg lissom ikke framover bare roterer rundt i en ring. Men det er jo greit nok det også. Jeg kikker litt på lekene, leker med de også vrir jeg meg mot tv og kikker på alt det interessante der. Innimellom blir det så jeg kikker i veggen men den er jo flott den også:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar