mandag 28. september 2009

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet...


eller......Vel det er disse lekene mine da. De er bare kjempedumme. For de vil ikke det jeg vil og da blir jeg skikkelig sint. Mamma mener jeg får et raserianfall, men jeg får ikke det da, jeg bare kjefter litt på de:) Hvorfor får jeg ikke til å putte lekene inni munnen. Sånn skikkelig inn i munnen altså så jeg kan tygge ordentlig på de. Men de er jo så teite og store at jeg bare såvidt får et lite hjørne og en liten smak på de. Og de store ringene på lekene er i allefall teite. Går ikke an å få til noe med de. Nei, det skal ikke være lett, men med en gang mamma tar bort lekene og jeg kan klore og tygge litt på henne så er det kjempegreit sjø. Skal ikke mere til før jeg glemmer de teite lekene. 

forsåvidt greit å leke med denne tøyboka her da

eller kanskje ikke?

Nei, den var skikkelig teit denne boka også.


Den var ikke noe bedre denne dumme ballen heller. Mamma gi meg noen kule leker a?

Men så prøver de å gi meg en smokk. Hva skal jeg med den da? Den kan jo heller ikke brukes til noe fornuftig. Jeg prøver å tygge på siden, baksiden og på tuppen, men jeg bare mister den og den er bare teit den også. Nei, det som duger er lillefingeren til mamma og pappa, tøykaninen og ellers alle slags klær. Tja lekestativet mitt er greit å tygge på det også men så var det det der med å få ordentlig tak på det og få putta mest mulig i munnen. Snakker vi stor i kjeften kanskje??? vel, Time will show..
Dagen i dag har gått med til byvndring og besøke pappa på jobben og mye vognsitting. Har sovet litt i vogna også da. Klarer ikke være våken hele dagen selv om jeg nærmer meg et halvt år.. Men snart er det full fart hele dagen tenker jeg.
Da vi endelig kom hjem var det rett og slett klart for kveldstell og en puppetår også sovna jeg godt:) 

Elsker å sove i vogna sammen med kaninen min:)

så alvorlig, aner vi en viss kameraangst her eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar