tirsdag 8. september 2009

Da var det mamma sin tur å bli syk


mamma er skikkelig forkjøla, så jeg har vært veldig snill med henne i dag. Først så sov jeg 5 timer på natta før jeg ville ha litt mat og spiste bare en gang til før vi våkna kl 8. Da stod mamma og jeg opp mens pappa sov litt til. Han skulle jo på jobb senere i dag. Men han var ikke langt etter.
Mamma dusja mens jeg lekte på leketeppet. Jeg liker å ligge å speile meg og snakke med meg selv. Eller jeg tror det er meg, det er i allefall en veldig sjarmerende gutt i speilet der jeg ligger. Og han svarer jo samtidig som jeg snakker vett


Hmmm hva er dette for noe da?

Tær? Er de mine? De har jeg aldri sett før..

he he.. kult. men jeg klarer ikke ta på de, bare sikler på over de.)

Pappa og jeg gikk en liten tur og jeg sov meg gjennom hele turen. Jeg våkna da vi kom hjem men da tok mamma meg opp og jeg fikk ligge på brystet hennes og sovna igjen. Var så godt og varmt og mykt der. Så lekte jeg litt til, kosa mer med mamma og pappa og pappa dro på jobb. 

På kvelden fikk jeg bade og bestefar var også innom for å prøve å fikse de glassdørene på verandaen. Fikk smilt litt til han og sjarmert han før han dro også.
Mamma sier jeg har vært veldig snill i dag da. Jeg hadde en litt tøff natt her om dagen. Det klødde så fælt i munnen min og da får jeg ikke sove. Håper den tanna snart kan se å komme fram



2 kommentarer:

  1. Helt enig , Aron, å få tenner er noe herk til tider! Jeg har fire nye oppe som kom på likt - tenk deg det klør a!
    Jeg synes du har en så fantastisk fin latter, hørt den opp til flere ganger da mamma har klikka på playknappen om og om igjen! Blir bra å se deg igjen snart altså- stor klem fra T (og M )

    SvarSlett
  2. ja tenner er ikke noe gøy. også fire på en gang det hørtes slitsomt ut.
    Gleder meg også til å se deg snart Tuvamor

    SvarSlett