torsdag 3. september 2009

Jeg er frisk men mamma og pappa er skikkelig kjipe

syns jeg for nå er de syke og de er så kjedelige når de er syke. orker ikke leke så mye med meg og er bare snufsete og late. Og da blir det jo lite oppdatering her også. Mamma orker ikke noe etter jeg har sovna tror jeg men hun har også laget takkekort for dåpen min tror jeg.  Og da er hun vel kanskje unnskyldt?

Pappa sover litt på sofaen og hoster veeeeldig høyt. Jeg skvetter hver gang. Hoster litt enda jeg også da og er litt snørrete men ellers er formen upåklagelig. 
Vil helst stå opp kl 5 på morgenen også, men da satte mamma foten ned og tvang meg til å sove halvannen time til. Jeg var ikke så vond å be da, bare jeg fikk litt pupp så var det helt greit:)

Men jeg sliter heller litt med å sove på dagen nå da. brukte to timer på å få sove på dagen i dag. Måtte plutselig veldig på do også og måtte få ny bleie og klær innimellom søvndyssinga også. Vel det er i allefall bra at magen fungere som den skal igjen da:)

I ettermiddag skal jeg være litt sammen med bestemor så mamma og papp afår slappa av. Gleder meg til det. Koser meg alltis dammen med bestemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar