onsdag 16. september 2009

bli med mamma hit og dit..

det må jeg. Men hun har jo maten så da får det bare bli sånn. Får jeg mat og en ren bleie og litt kos så skal ikke jeg være den som klager

I dag dro vi først til Asker der vi var innom Cabaret folka. En teatergruppe mamma har vært med i. Der fikk jeg masse oppmerksomhet, ferden gikk så videre til legen til mamma, jeg sjarmerte legen litt også jeg. 
så dro vi endelig hjem og pappa kom hjem fra jobb. Men så skulle vi jaggu ut igjen. Nå skulle mamma møte noen på kafe. Vi dro til Aker brygge og der møtte vi Anette-Marie med den flotte gravidmagen sin. Bare to måneder til nå så får jeg en jentekompis å leke med. Det blir jo bra, men det var greit nok å sitte i fanget til Annette-Marie også.
Så skulle vi endelig hjem igjen. Jeg begynte å bli temmelig lei nå, men jeg hadde jo vært kjempeflink syns nå jeg da. Har ikke klaga noe og vært blid som ei sol som mamma sier.
Men jeg er jo stort sett fornøyd bare jeg får mat jeg da. 

I dag ble det kveldsmat til hotel cæsar, vel jeg var mere konsentrert om maten, mamma var mest konsentrert om tv. Hun er en pitteliten tv slave vil nå jeg påstå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar