fredag 18. september 2009

Minisats, mamma med treningsdilla, og kafe med herlige Marianne og Tuva


I dag ble jeg dratt med på Sats fordi mamma skulle trene mente hun. Jeg ble derfor plassert hos ei veldig koselig jente på barnepassen på Sats, majorstua. Tja det var jo greit nok det, mamma gikk til timen sin og jeg satt nå der i en vippestol og smakte på noen leker. Fant ut jeg skulle la mamma svette litt før jeg skulle få den koselige damen til å hente henne.  40 minutter fikk være nok syntes jeg. Damen hentet mamma og jeg ble blid som ei sol. Fikk bli med mamma i garderoben og dusjen etter vi var ferdig på treningen. Og det var så gøy å ligge på matta i dusjen. jeg snakka og snakka og prøvde å få kontakt og innimellom titta det ei dame inn i dusjen. Det var jo kjempegøy så da prata jeg enda mere:)


Denne vogna har jeg sittet flitti i dag

Etter treningsøkta gikk ferden nedover til sentrum, vi skulle ikke ta t-bane nei, her skulle det traskes for harde livet. Greit nok, jeg sovna jo jeg, mens mamma gikk og gikk. Til slutt havna vi på Grønland og der møtte vi Marianne og Tuva. Satt så på en kafe på Grønland og skravla, spiste og Tuva og jeg måtte ta litt på hverandre. Tuva er jo så flink til å sitte og stå, blir helt fasinert jeg. Kunne faktisk tenkt meg å begynne å bevege meg litt mere selv, men akkurat i dag var det helt greit å sitte i fanget til mamma og gnage på alt mulig. I vogna gnagde jeg på selene, i fanget til mamma gnagde jeg på fingre, klær, kluten, puppen, vel alt i nærheten av munnen.
Klør noe veldig i munnen sjø. Kan ikke disse tenna komme snart a?
Skjønne Tuva


De koselige kafefolka våre:)
Vi skulle tydeligvis ikke hjem etter det koselige kafebesøket, men innom jobben til pappa. Der lekte pappa flyleken med meg og det var bra gøy ja.  Jeg måtte smile masse og nesten le.

Jeg kan flyyyyy:)

kosa meg masse med pappa den lille stunden vi var der også skulle vi endelig hjem.
Jeg lekte litt på leketeppet og fikk mat så var jeg egentlig klar for å legge meg jeg altså, men mamma syntes det var litt tidlig kl 18. så jeg holdt ut 45 minutter til, men så måtte jeg plutselig gråte, vet ikke om det var fordi det klødde i munnen eller fordi jeg drømte noe fælt, Var lissom ikke helt våken, men fikk ligge på brystet til mamma og da roet jeg meg, helt til hun la meg i senga igjen. Men etter noen forsøk så gikk det greit å ligge i senga igjen.

2 kommentarer:

  1. Jammen har vi kosa oss i dag ! Kjekt å stå og henge litt ved stolen, og klå på deg litt ! Du hadde så fine sokker synes jeg... : ) Og ingenting er vel bedre å få litt trøst på brystet , godt du fikk sove igjen!

    SvarSlett
  2. Åh ja liker godt å bli klådd litt på, spesielt av deg vet du;)P
    Ja det er godt å få litt trøst og kos av mamma i blant. Ikke alltid greit å skulle sove. Kjempe kjempekoselig dag med dere i dag. Må bli snart igjen.)

    SvarSlett