lørdag 12. september 2009

5 måneder


jepp, da har jeg blitt 5 mnd. Begynner å bli stor gutt nå ja. 
I dag fant jeg ut at vi måtte få litt ut av dagen og våkna kl 6.30. men vi stod ikke opp før kl 7 da. mamma skulle bare og somla litt. måtte våkne og sånn mente hun.  Ja, ja hun om det sier nå jeg.
Da pappa endelig stod opp etter en liten dupp etter frokost hadde jeg allerede sovet to dupper jeg da. Han var visst ute og feira bursdagen til en kamerat i går. Og det blir man sliten av tydeligvi, vel han om det.
Men i veld er det mamma sin tur å dra på fest og pappa skal være hjemme sammen med meg. Vi får visst besøk av "tante" Veni (fadderen min) og 3 meningen min Philip på 2 år. Det blir koselig. Og det blir spennende å se hvordan pappa klarer seg uten hjelp fra mamma og ikke minst hvordan jeg skal klare meg uten mamma i kveld. Men det går nok bra får en håpe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar