torsdag 24. september 2009

Den neste baywatch stjerna


That's me:). For nå er jeg en skikkelig racer på å dykke under og jeg storkoser meg i vannet. Det har med andre ord vært babysvømming i dag. Bestemor og bestefar var med oss i dag. Pappa måtte jobbe da. Men bestefar er en god erstatning. Han er kjempeflink til å leke og finne på mye gøy i vannet. Han dukka meg under flere ganger i dag og jeg tror han syns det er like gøy som meg på babysvømming. Bestemor tok en del bilder og kikka på og prata med oss. Etter vi var ferdige kledde hun på meg og ordna meg. Jeg liker så godt når bestemor steller meg for natta for hun prater så mye med meg og vi har vår helt spesielle prate og kosestund:) 
Mamma og jeg :)

Så ivrig og så gøy å bade

bestefar og jeg koser oss i vannet

Å flyte på magen er absolutt favoritten

Vært litt dårlig oppdatering her inne, men ting har vært litt hektisk og det har skjedd litt mye på en gang 
I går ble det nesten litt for aktivt. Vi startet med å møte dra på kafe inni skogen sammen med Bestemor. Der så vi geiter og jeg kosa meg masse sammen med bestemor. 
Familien på tur

Oi der forsvant geita men jeg følger etter den med blikket

Bestemor og jeg:)

Etter å ha kommet hjem så dro vi samtidig med pappa inn til Oslo. Han skulle på jobb og vi skulle møte Veni, Fadderen min. Jeg kosa masse med henne. Det var så godt å se henne igjen. Var jo aaaaalt for lenge siden sist.
Etter det koselig treffet dro mamma og jeg på sats, der måtte jeg være hos de barnepassdamene igjen. Vel det gikk egentlig greit for de var så snille å bære meg og ha meg på fanget nesten hele tiden. Jeg fant jo fort ut at hvis jeg gråt litt så ble jeg løftet opp og da var jo alt bra. Men hallo jeg gidder da ikke ligge nede på det kjedelige gulvet. Jeg vil opp i høyden så jeg får oversikt. Mamma fikk trent hele timen da og jeg tør innrømme at hun var veldig sliten etterpå. Jeg lå og prata høyt i dusjen og var så godt humør etter jeg fikk komme til mamma igjen.  Sjarmerte selvfølgelig alle i damegarderoben, det kan ingen nekte for.
På vei hjem sovna jeg utrolig godt i vogna mi. Har jo fått en så utrolig god og varm dunpose i vogna nå. Den liker jeg kjempegodt. Men jeg syntes ikke jeg hadde fått nok mammakos i dag derfor våkna jeg ved midnatt og klarte ikke sovne i senga mi igjen. Da var jeg så heldig å få sove mellom mamma og pappa. Jeg er heldig jeg for det er i senga til mamma og pappa jeg har det aller best. Da kan jeg ligge å titte på mamma på den ene siden også på pappa på den andre siden.  Jeg smiler, prater,er så trygg og koser meg masse. Også sover jeg jo så godt. 

2 kommentarer:

  1. Hei Aron!
    Det er ikke vanskelig å se at du liker bebissvømming, helt herlig! Og jeg må si meg enig i at det ikke er så verst altså! Hører rykter om at vi skal møtes på tirsdag, yess!!
    klem , t

    SvarSlett
  2. ja babysvømming er ukens høydepunkt. Jeg liker ikke bade i balja hjemme lenger for den er for liten.
    ja det blir kjempekos å møtes tirsdag:) Gleder meg masse:) klem

    SvarSlett