onsdag 9. september 2009

Endelig litt action i hverdagen..


Mamma og jeg har vært hos optiker, ikke jeg som skulle sjekke øynene altså men mamma skulle ha nye briller. Jeg valgte heller å sove meg gjennom den optikertimen til mammas store fornøyelse. Deretter gikk ferden videre til Haugerud der mamma skulle snakke med en dame på helsestasjonen. Jeg klarte å sjarmere henne temmelig bra. Så mamma fikk ikke snakka om så mye annet enn meg selvfølgelig:)

Vi har også testa den nye joggevogna i dag og jeg må innrømme at den er ganske god. Jeg sov i allefall mange gode dupper i den i dag.
På vei hjem var vi innom Tveitasentret og hilset på Tina som var på jobb. Og jeg klarte å få en dame på den ene butikken til å le kjempehøyt. Det kom plutselig en megahøy rap da mamma satte meg i bæreselen. Den kom bare sånn plutselig og mamma sa bare; oi sann her kommer det ut ja, og damen bak oss lo og lo. Og da vi møtte henne i en annen butikk senere så begynte hun å le igjen.. Vel hva kan jeg si, jeg er glad jeg kan glede noen med mine lyder og vaner:)

Da pappa kom hjem fra jobb hadde han fått seg briller. Han så litt annerledes ut, men veldig smart også. Mamma liker brillene veldig god. Hun har fått en så sofistikert mann påstår hun:)
Vi dro så til bestemor for å spise middag der. Kosa oss masse. Jeg viste meg nok en gang fra min beste side og prata kjempemasse og høyt. Men jeg klager og sier ifra hvis jeg kjeder meg og hvis de ikke snakker med meg altså. Man skal ikke sitte å spise i fred mens jeg må ligge på gulvet å leke med noen teite leker altså. Jeg ville selvfølgelig opp ved bordet og prøve å få tak i noe av det gode maten som lå på tallerkenen til bestemor.

Leker litt med pappa

Bestemor og jeg. Og jeg har fått øye på noe veldig spennende i vinduet

Mamma har vært så tett og forkjøla de siste dagene, men hun ble veldig mye bedre da bestemor ga henne behandling med et apparat som hun satte mot pannen hennes og i tillegg ga henne fotsoneterapi. 
Så nå håper jeg mamma har masse energi til i morra. Da er det Babysvømming. Tror ikke mamma skal bade da, men hun skal sitte å se på:)


2 kommentarer:

  1. Må si at eg har verdens herligste og søteste fadderbarn ! =D Også har han jo de nyyydeligste knallblå øynene ! <3
    Nei, får neste ta meg en tur til dokkar altså !

    SvarSlett
  2. ja det syns jeg nesten du må fadder'n min. Alt for lenge siden du var her. Du får sove på rommet mitt når som helst vet du.

    SvarSlett