torsdag 10. september 2009

Æ e halvt trønder æ og hærregud så tøff æ e


Det er da vel ingen sak å dukke ansiktet under vann for en så tøff gutt som meg. Orket ikke bry meg fælt om det må jeg innrømme. Mamma og pappa styra fælt og sånn men jeg syns ikke det er så veldig big deal med babysvømming jeg. Det er bare så deilig å være i vannet. Koser meg mer enn nok med det. Men de skal absolutt styre og ordne, ha meg til å flyte på ryggen, magen og nå dukke ansiktet mitt under. Ja ja, de får nå bare holde på da. Jeg koser meg uansett jeg. Blir temmelig trøtt av det også og jeg sover veldig godt etter vi har vært på babysvømming.
 

Huff, er vi ikke ferdig her nå a??

en, to og tre på det fjerde skal det skje

borte....

tittei:) ingen sak det, ok, litt rart var det da
Det var bare pappa og jeg som bda i dag da. Mamma og bestemor satt og så på og tok bilder av oss. mamma er jo fortsatt temmelig forkjøla og bestemor har litt vondt i ryggen. Så sjuklingene satt å så på at pappa og jeg kosa oss i vannet og lærte masse.

Say cheese:)

Tidligere i dag hadde mamma og jeg vært på en kjempelang trilletur. Veldig varmt var det også, men deilig å være ute. Jeg sovna nesten med en gang og sov lenge. Og mamma gikk og gikk tur. Vi var visst innom en butikk ett eller annet sted, men jeg våknet ikke før etter vi hadde vært i butikken og da var jeg temmelig lei av å sitte og ligge i vogna. Jeg ville opp å se meg rundt. 
Pappa hadde vært på dagvakt og kom hjem til middag også trilla vi bort til babysvømminga. var ikke helt fornøyd med å sitte i vogna da heller. Har vært nok vogni dag syns jeg. Så da var det en deilig avveksling med vann ja:)

min favoritt om dagen, kosekluten som er så god å sutte på når jeg skal sove duppen min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar