fredag 4. september 2009

Trodde jeg var skikkelig tøff jeg...

men det var helt til pappa lekte borte tittei leken med meg. Da skvatt jeg skikkelig. Han var borte og plutselig så jeg han igjen. Var ikke helt forbredt på den altså. 
Men mamma er kjempemorsom når hun lager rare lyder. Kanskje hun var kineser i sitt forrige liv? Morsomme lyder er det i allefall. Jeg ler nesten, men bare nesten altså. smiler med hele meg og sier hehe men det er alt. Skal ikke få noe gratis latter her nei. Da må de jobbe litt hardere og finne nye ting å teste ut. Foreløpig er det bare Balder som har fått meg til å le



Mamma er visst lei av å bli klort opp av neglene mine

Jeg digger The voice


Mamma og pappa er litt bedre form i dag og de har mer overskudd til å leke litt med meg. Mamma har lekt flyleken og det var kjempemorsomt og pappa og jeg har sett på bildet på veggen. Jeg er veldig fasinert av det røde bildet vi har på veggen hjemme. Jeg gliser hver gang jeg ser det også snakker jeg litt til det. Pappa tror jeg kanskje blir en kunstner når jeg blir stor. Hvem vet?


Bildet i stua som jeg er veldig interessert i

Hvorfor leke med de lekene som henger ned på lekestativet når jeg kan smake på denne stanga her:)

mamma og jeg flyyyyyr. 

Vi har jo hatt en forholdsvis rolig dag, men mamma og jeg har vært en liten tur ut på butikken. Har sett tv, klipt negler og sovet litt, og kosa oss masse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar