torsdag 17. september 2009

Karen og magen, Kristin og Silja og babysvømming

Silja og jeg på fanget til Karen Andrea. Skimter magen hennes i mellom oss der ja:)

Det har vært en veldig aktiv dag med andre ord. Startet med å besøke Karen Andrea og den flotte magen hennes. Hos Karen Andrea var også Kristin og lille skjønne Silja på 7 mnd. Hun var veldig spennede å leke med. Jeg prøvde så godt jeg kunne å sjarmere henne, men hun var litt kjappere enn meg til å åle seg rundt på gulvet. Etter å ha innsett min begrensning lå jeg bare på gulvet og sendte henne flørtende blikk. Men jeg er ikke langt unna å åle meg rundt på gulvet jeg heller. Beveger meg litt rundt i en halvsirkel og pittelitt bakover. De voksne prata, spiste kaker, drakk te og tok bilder. Jeg sovna like før vi skulle dra. Man blir jo utslitt av å dra på kafebesøk.

Her kommer masse bilder:
hey se hva jeg kan:)

Oi hei du:) 

Nei, ikke gå da.

Sitte på fanget til Kristin er helt greit det også

Lett å se hvem som er jente og gutt ja:) 

Så sliten at jeg sov meg gjennom hele turen hjem, da hentet badeklær hjemme og helt til vi kom på babysvømminga. Mamma vekket meg plutselig når vi var på skolen. Og der var bestefar også. Pappa var på jobb så han kunne ikke bli med i dag, men bestefar er en flott erstatning. Det ble temmelig aktivt på svømminga i dag og jeg dykka under hele meg mange ganger. Helt uten å klage, jeg smilte til og med og plaska litt rundt. Begynner å bli temmelig vant til svømminga nå sjø. I like it:)
Bestefar hjalp meg også å dukke under vann og så ut til å kose seg på svømminga han også. Ble dessverre ikke noen bilder fra svømminga i dag. Var så hektisk og det skjedde jo noe hele tiden, endelig litt action vett.

På vei hjem fant jeg ut at den leka på vogna mi var temmelig interessant. Den skulle jeg tygge på hele veien og ville ikke sette meg tilbake i vogna en gang. Hang bare framover mot den leka.
også har jeg funnet et ny favoritt ting. Å ha tommeltotten inni munnen samtidig som jeg får pupp. Nam nam. dobbelglede:) Kan virkelig anbefales. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar