tirsdag 15. september 2009

kjedelig trilletur, butikk og besøk


I dag har det jaggu skjedd mye. Etter å ha fått opp disse foreldrene mine og lekt litt, spist litt og sovet litt så skulle absolutt pappa ha meg med på trilletur mens mamma skulle ned på ikea or å se på stol til meg. Men jeg syns da ikke det var det rette tidspunktet å gå på trilletur på akkurat da så jeg protesterte vilt og høyt. Ingen ting hjalp. Bestefar kom for å hjelpe pappa, men det hjalp ikke det heller, jeg ville bare hjem, eller ha mat, var ikke helt sikker selv heller. kanskje var det bare det at det klødde litt i gommene mine. Trøtt var jeg jo men fikk jo ikke til å sove. 
Heldigvis kom mamma kjørene til slutt og henta oss og jeg fikk endelig mat. Da sovna jeg litt.
Ferden gikk da til Living der vi fant stol til meg, så nå skal jeg snart få sitte oppe ved bordet sammen med mamma og pappa når de spiser og ikke måtte ligge på leketeppet eller sitte i den lave vippestolen. Så det blir jo knall. Håper bare de skjønner hvordan den skal settes sammen da. Men nå var jeg temmelig lei av å være på farten igjen og da må man jo si ifra, sant? Heldigvis dro vi rett hjem

jeg har blitt en kløpper på å ligge på magen
Sent på kvelden fikk vi besøk av Majsa og Rune (tanta og onkelen  til pappa)
De hadde med blomster til mamma og pappa og klær til meg. Forsinket dåpsgave. Det var kjempetøffe klær da. Og heldigvis var de store nok til den litt over gjennomsnittsvoksende kroppen min:) Er litt veldig glad i mat sies det.
Men så var det også kvelden for meg, jeg sovna rett og slett før besøket hadde reist. Klarte bare ikke å holde meg våken lengere

sjekk det kule outfitet jeg fikk da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar