søndag 20. september 2009

Toftegjengen


I dag fikk vi besøk av mormor, tante og onkel. De kom hit på dagen. Var en liten tur i butikken og handlet mat og da var det onkel og tante som hadde æren av å trille vogna. Det var veldig stas både for de og for meg. 
Vel hjemme prøvde mormor meg på maisvelling, det var faktisk ganske godt, og senere pærepure. Litt merkelig å spise av skjei men det var da ikke så verst det heller må jeg innrømme. Det finnes jo faktisk noen interessante smaker i denne verdenen. Men ingen ting slår melk helt enda da. Selvfølgelig er det greit at jeg kan smake på ting altså. Er ikke vrang sånn sett. 
Dagen gikk med til masse mormorkos, prøve sitting av den nye stolen jeg har fått av bæstfar og mere kosing og smak av nye ting i matverdenen

Tante Alexandra og jeg ser på tv og koser oss

onkel Stian er kul å leke med selv om det er mere interessant å se på meg selv i speilet som henger ved babygymmen

Mormor og meg

Etter at Toftegjengen hadde dratt hjem og pappa kommet hjem fra jobb kom Bestemor på besøk. 
Hun prøvde også å gi meg velling, men jeg hadde i grunn fått nok for i dag, nå ville jeg ha melk. Men satt masse i fanget til bestemor og bare kosa. Ja, jeg er en skikkelig kosegutt, men ser jeg noe interessant så blir jeg litt småhyper påstår mamma. Men det er så mange fine farger rundt om kring, så mye flott lys og fargenyanser. Da er det ikke til å motstå at man blir veldig glad og ivrig når man ser noe fint vel..

Koser meg i fanget til pappa

Det kom et nytt program på tv som mamma og pappa skulle se, masse folk som dansa g der var det så mange fine farger og musikk. Jeg ble sittende å kikke masse på det. Vel jeg kan vel også innrømme at jeg er en liten tv slave også:) Men til slutt måtte jeg gi etter for søvnen. 

2 kommentarer:

  1. "Hvis mamma sier nei, spør jeg pappa" =D
    Den bodyen dokkar kjøpte her i januar eller? =P

    SvarSlett
  2. jepp, i str 80... ha ha.. litt lang i armene men ellers perfekt..

    SvarSlett