onsdag 19. august 2009

Tuva og Ola dag

Har virkelig prøvd å mase på mamma om å oppdatere bloggen altså men hun er bare sløv og treig om dagen. Vi har hatt litt å gjøre også da så det har bare gått i glemmeboka dessverre. 
Men skal vi se. Mandagen var vi på ikea sammen med mormor og morfar og tantene og onklene mine. Der fløy tiden også var vi i Asker en tur. Måtte låne bilen til bestemor fordi bilen vår plutselig trengte en ferie på verkstedet. Håper den kommer sterkere tilbake når den er ferdig der. 
Etter vi hadde vært i Asker ble det bare sløving hjemme. Vi var ganske slitene alle tre. Det tar virkelig på å være på ikea sjø.
I går var vi bare hjemme og kosa oss. Pappa var på jobb på dagen. Tirsdagen gikk veldig fort og jeg la meg tidlig. 
I dag har vi hatt besøk av skjønne Tuva og tøffe Ola. De er litt eldre enn meg da så de krabba rundt på gulvet. Jeg forsøkte å være litt på gulvet jeg også, men får ikke til å krabbe så jeg ville helst være i fanget til mamma. Tuva var litt vel interessert i meg også så jeg holdt meg litt på avstand. Jenter altså... :) (okey, jeg likte det egentlig:) Mammane til Ola og Tuva og mamma skravla og spiste og kosa seg virka det som

Tuva har allerede ett solid tak på meg, mens Ola helst ville ligge under leketeppet:)

Jeg valgte å gjemme meg litt jeg og heller holde oversikt fra sofaen. 


Tuva og mamman, se så fine de er:) 

Ola er så stor og tøff at han spiser ordentlig mat han:) 


Hadde mange leker fremme, men papir er mest interessant

Pappa var der litt også, men han skulle på jobb igjen og dro tidlig. Det var utrolig kos med besøk og gøy å leke litt med andre enn mamma og pappa. Gleder oss masse til neste gang vi møtes igjen.

Etter at besøket hadde dratt dro mamma og jeg opp til bestemor. Hun skulle bli med oss for å levere bilen på verksted. Den har trengt en ferie lenge og bli fiksa litt så nå var det på tide.
Bestemor ble med hjem etterpå og stelte meg for natta. Skravla masse med henne før hun dro hjem igjen. Så var jaggu denne dagen over også. Må få meg litt søvn for i morra er det første gang på babysvømming. Det blir veldig spennende.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg må bare beklage den klåingen altså- men du var så fin der du lå! Regner med at du tar igjen snart , hihi- tuusen takk for i dag !
    stor klem fra Tuva

    SvarSlett
  2. skjønner veldig godt at du ikke klarte å holde fingrene borte fra meg altså. Jeg er jo den sjarmøren:) Ja, bare vent til neste gang, da er nok nok jeg som er veldig klåfingra tenker jeg:)
    takk for besøket. Det var veldig kos. ¨klem fra oss

    SvarSlett