onsdag 26. august 2009

Sløvt sløvt sløvt

Det er det det er. Mamma er litt giddalaus om dagen og da blir det lite oppdatering her inne. Nå må hun skjerpe seg og komme med en oppdatering. Det var plutselig onsdag. I dag har vi bare vært inne i regnværet. Men etterpå skal mamma og bestefar hente bilen vår som har vært på verksted. Pappa og jeg skal da gå en tur. 
I går var vi på helsestasjonen. De vitale målene mine er nå 65 cm og 9170 gram. Med andre ord jeg er en stor gutt sjø:) Resten av dagen var vi på en trilletur, kosa oss hjemme og på kvelden dro mamma og jeg til bestemor en tur. Der fikk jeg masse kos og hørte på barnesanger og snakka med bestemor. Mamma drev å hjalp henne med en hylle som måtte settes sammen. Det bråka fælt må jeg si.

Mandagen husker jeg ikke helt hva vi gjorde. Men pappa var på jobb og mamma og jeg var nok på tveitasentret og hang tenker jeg. Det er jo vårt andre hjem og vi er på hils med de fleste der:)

I morra er det heldigvis tid for babysvømming. Det er virkelig på tide med litt action.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar