torsdag 20. august 2009

babysvømming


Første gang på babysvømming i dag og dere kan tro det var spennende for både meg, mamma og pappa. Det var mange barn der med foreldre. Noen syns nok det var litt mer skummelt enn gøy. Men jeg sa ikke ett ord. Smilte pittelitt en gang. Vannet var kjempedeilig. 34 grader var det der. jeg storkoste meg og de voksne sang og lot oss flyte litt på vannet mens de holdt oss under magen. Jeg svelga litt vann da, men det gikk helt greit. Og jeg lå å prata masse i dusjen etterpå. Det var jo så godt å bli så ren og pen etter badet. 
Tidligere på dagen hadde mamma og jeg vært på tveitasenteret og handla mat og besøkt Tina. Der flørta jeg litt med noen eldre damer og satt og koste meg på fanget til Tina.
Pappa kom hjem like før vi skulle på babysvømminga. 
Da vi endelig kom hjem fra svømminga var jeg utrolig trøtt og sulten og sovna tidlig. Tror klokka var halv sju jeg. Det tar på å bade og gymme i vann vett:)



Bader med pappa

og med mamma

pappa og jeg koser oss i håndkledet etter badinga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar