tirsdag 11. august 2009

Savner Mormor og Morfardag

I dag sov pappa og jeg leeeenge. Også på en tirsdag vet du.. hi hi. Vi breia oss i hele dobbeltsenga mens mamma dusja. Det var digg ja. 


Se så søte vi er når vi sover:) Det syns i allefall mamma som tok bilde av oss

Etter hvert ble det tid for å stå opp og da ringte mormor. Savner henne masse masse. Alt for lenge siden vi har vært hos mormor og morfar. Har ikke sett de siden dåpen for de er så opptatt med oppusing av huset. Men vi skal dit på søndag da. Det gleder vi oss masse til. Regner med det har blitt fint hos de nå.


jeg leker litt på babygymmen. 

også litt i vippestolen. Er veldig glad i å kose med de bamsene helt oppi ansiktet

Sola skinner hos oss i dag så pappa og jeg skal ut på en trilletur. Ellers har jeg ligget på babygymmen og pratet masse med meg selv. Mamma og pappa syns det er veldig gøy og innimellom blir jeg litt overrasket selv over hvor høyt jeg kan prate

Pappa var på jobb i kveld og mamma og jeg dro til Asker. Det ble en lang tur og jeg sov masse. Og derfor sov jeg litt mindre i natt. Hadde plutselig veldig kosebehov. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar