søndag 30. august 2009

Morfar har bursdag i dag og jeg må hjem.....

Er fremdeles hos mormor og morfar. Og jeg er ikke helt sikker på om det er så kult lenger. Mormor lar meg ikke få henge i puppen til mamma; hun gir meg flaske og flaske og flaske???? Er  det noe vits i da? Da spiser jeg meg bare mett og ikke noe kosesutting etterpå. Ja ja det er kanskje litt greit da, jeg får jo mat da. Inatt fikk jeg hevna meg litt da. Tror jeg hadde litt småvondt i magen eller savna puppen for jeg smågråt litt sånn hver halvtime og da fikk jeg ligge på brystet til mormor og da sovna jeg så godt, men så la hun meg ned ved siden av seg og det ville jeg ikke, så da måtte jeg gråte igjen. Det har i grunnen vært veldig koselig å være her og mamma har fått slappet av å sovet ut, hun trengte det da. Så nå kan jeg fortsette å slite henne ut, så vi kan få ei ny helg her, eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar