søndag 16. august 2009

Helg, helg, helg

Det har virkelig vært helg ja.. Har vært litt sløve med å oppdatere her inne så her kommer en samlet oppsummering av helga vår.
I går, lørdag var pappa på jobb på dagen. Mamma og jeg sløva bare hjemme, så tv, leste bok og spiste litt mat og sov litt. Mamma hang litt på internett også tror jeg.

Yes! Denne boka var bra altså. 

Etter en mer heller mindre avslappende dag hjemme skulle mamma plutselig på date. Med pappa altså.. De skulle på kino og se Harry Potter. Derfor kom bestemor hit for å være sammen med meg. Vi prata masse og kosa oss og bestemor leste fra barnebøkene mine. Tror mamma og pappa kosa seg ute alene. 

sjekk det flotte paret da:)

Jeg våknet veeeeeldig tidlig på søndag og var skikkelig pratesjuk. Men både mamma og pappa sov tungt. Men jeg skravlet videre til mamma våkna. Mamma og jeg stod opp og lagde frokost til pappa. Han syns det var kjempekoselig å bli vekket til dekket frokost bord. Jeg ble derimot veldig sliten av å se på at mamma lagde frokost og i tillegg bakte boller til senere i dag. Så jeg tok en liten powernap mens de voksne spiste. 
rundt lunsj kjørte vi til Mormor og Morfar i Tofte. Det ble jeg kosa masse med av onkler og tanter. Og selvfølgelig mormor og morfar. Mormor bada meg i vasken også. Det var godt da. kosa meg der.

mormor bader meg i vasken og tante frister med en liten leke i form av en tannbørste:)

Jeg sov litt i vogna, prata litt med alle sammen, spiste litt og lekte litt og sov litt mer. Det ble brått kvelden og vi måtte dra hjem, siden pappa skulle på kino igjen. Men ikke med mamma i dag, men en kamerat i stedet. Mamma og jeg kosa oss hjemme i stedet. Litt i allefall. Jeg var nemlig så trøtt at jeg gikk å la meg med en gang vi kom hjem. Mamma satt visst å så på tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar