fredag 14. august 2009

Østensjøvannet rundt og bleieskift på t-banen

Puh, dette har vært en hektisk dag altså. Pappa har dratt med meg og mamma på tur rundt hele østensjøvannet. Det tok halvannen time å gå der. Jeg var litt trøtt og ville sove men fikk det ikke til. Da var pappa så snill at han bar meg i bæreselen til jeg sovna. Og jeg sovna ganske fort da. Liker å sitte bæreselen sjø.


Se så tøffe pappa og jeg er da:)

Da vi kom et stykke bortover ved vannet møtte vi på en del ender. Pappa hadde visst lyst til at jeg skulle se de, men jeg sov jo. Så mamma tok bilde av de da som bevis på at jeg faktisk var ved endene selv om jeg sov:)
Sjekk de tamme endene da:) Pappa var faktisk litt redd de


Pappa, meg og endene:) 
Etter den lange turen rundt vannet så våknet jeg da vi plutselig var på Manglerudsenteret. Tror mamma og pappa er litt lei Tveitasenteret så de ville sjekke ut et annet senter. Vel det var ikke så annerledes enn Tveitasenteret syns jeg. Men vi skulle nå traske rundt der da. Jeg fikk litt mat og en ny bleie som virkelig trengtes. Melka til mamma går jo rett igjennom jo. Ikke min feil. 

Say whaaaat? Jeg er gangstern på senteret. Give me some milk!

Så skulle vi hjem igjen da. Da ville mamma og pappa ta t-banen. Tror de var slitene av å gå i to timer. Men som sagt når jeg får melk så må det komme ut igjen. Jeg fant liksågodt ut at det skulle ut nå. Det ble rene nyttårsaftenen sa mamma og mannen som satt ved siden av oss på benken og ventet på t-banen skvatt skikkelig. Siden de små bleiene mamma putter på meg ikke rommer alt som plutselig må ut så ble det litt oppetter ryggen og sånn da.. Og da fikk mamma det travelt med å bytte bleie på asfalten på t-baneholdeplassen. Dårlig gjort altså. Alle kikka vett. Men det var veldig godt å få rene klær og ny bleie da. Også fikk jeg laga litt show på brynseng t-banestasjon også.

Mamma fikser opp, mens pappa tar bilde

Vel hjemme igjen ble det mere mat og litt kosing, litt leking og tv titting. Pappa plasserte meg i sofaen oppå noen puter, og noen puter rundt og foran meg. Han er lettere hysterisk for at jeg skal falle ned fra sofaen han også. Men jeg sitter da godt jeg. Og det var kult å leke med den store sorte puta i allefall. Men så kom kvelden snikende på i dag også og det ble leggetid for meg. 
Kongen av sofan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar