fredag 7. august 2009

Hjemme, besøk av bestemor, Mari, mer trilleturer og hverdag igjen.

Hmmm. det har gått litt i ett om dagen så mamma har ikke fått hjulpet meg å oppdatert så mye. Men vi reiste hjem fra Son i går. Etter å ha spist god frokost, slappet av litt utenfor hotellet i sola, og mamma fikk trimma kroppen sin litt på fitnessrommet... Det var visst ganske tungt sa hun og hun var temmelig sliten etter en halvtime der. Lurer på om hun kanskje burde begynne å trene mer for å bli i bedre form. Så det støttemedlemskapet på sats kommer kanskje godt med nå eller?
Det ble kjempefint vær i går men jeg ble egentlig bare litt utilpass av det. 


Ikke helt fornøyd her, men det var greit så lenge jeg kunne henge over skulderen til mamma

Jeg blåser i om du tar bilde, jeg vil ikke smile nå..

Ble rett og slett litt sutrete da vi skulle dra hjem. Egentlg var jeg sint fordi vi skulle hjem igjen. jeg ville nemlig være lenger på spa. Og bade mer. Men vi måtte jo hjem. Vel hjemme fikk vi besøk av bestemor og da ble alt bra igjen:) Da viste jeg meg fra min beste side med mitt sjarmerende glis og jeg pratet som en foss. Bestemor og jeg koser oss altid og har vår egen hemmelige pratestund. 
Jeg forteller bestemor masse hemmeligheter:)

I dag har vi vært på besøk hos Mari. Hun har tvillinger i magen sin. Jeg syns den magen var veldig god å stå oppå jeg da. Mari og mamma snakket om masse rart og om babyer og alt mulig, jeg fikk ikke med meg alt for jeg sov litt, spiste litt og registrerte bare at jeg visstnok fikk to jentelekekamerater som bare blir ett halvt år eldre enn meg:) Det blir nok kos
Jeg likte meg veldig godt hos Mari. 

Mari og jeg koser oss i skyggen

Vel hjemme igjen dro pappa, mamma og jeg på trilletur. Og jeg var kjempeivrig til å begynne med. Jeg liker meg egentlig veldig godt i vogna, men i dag ble jeg fort utålmodig. Det ble litt varmt selv om jeg hadde parasoll og lite klær.

Her er det fortsatt stas å sitte i vogna. I'm cruising!:)


Mamma prøvde på meg en eller annen teit lue. Jeg ser ut som en sjeik jo. Men den var god å ha på da. Men mamma glemte den selvfølgelig da vi skulle på tur.


Her ville jeg ikke sitte i vogna lenger og mamma bar meg litt og etterpå pappa. Mamma hadde jo glemt solhatten så hun tulla rundt en av klutene mine i stedet. Så da ble jeg skikkelig tøff gangster i stedet. Jeg er lederen av den nye Tveitagjengen. 

Det ble en lang dag og før jeg skulle legge meg fikk jeg lov til å bade. I like!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar