fredag 21. august 2009

Maribesøk, litt mer grøt og vaskekjeller

Henger og slenger i sofaen.

Det er noe av det som har skjedd i dag. Men aller først dro pappa og jeg på trilletur. Var lenge borte og jeg sov vel i ett par timer tror jeg. Det er så deilig å sove ute i frisk luft og mens vogna humper over steiner, asfalt og gress. Jeg sover aller best når det rister skikkelig:)
Vel hjemme igjen prøvde pappa å gi meg litt grøt. Jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner ikke helt den grøten jeg altså. Hva skal jeg med den? svelge den, leke med den, dytte den ut, smake på den? What? Jeg dytta den liksågodt ut jeg altså, for jeg skjønte ikke hvorfor jeg fikk den. Det forundrer meg ikke om de prøver å gi meg sånn grøt senere en gang. Kanskje jeg finner ut hva jeg skal gjøre med den da.?  Ja ja

Hmm, hva er dette for noe a?

øh, grøt ja, men hva skal jeg med den da?

smakte rart, jeg dytter den ut igjen jeg

På ettermiddagen fikk vi besøk av Mari og den fine tvillingmagen hennes. Den var veldig god å stå oppå i dag også den. Men tror jeg begynner å bli litt for tung for å stå på den. Det var så koselig å ha besøk av Mari. Blir enda mer spennende når de to jentene hennes kommer så jeg kan leke med de.
Pappa skulle på fest i dag så han dro bort tidlig på kvelden. Og etter at Mari dro hjem igjen så måtte mamma og jeg i vaskekjelleren. Egentlig var det midt i leggetiden min da, men jeg fikk være oppe litt lenger. Mamma måtte jo vaske noe klær og greier da. Dyne og sånn. Jeg holdt på å sovne i bæreselen. For jeg må innrømme at å vaske klær det er i allefall kjedelig. I allefall kjedelig å se på. Men endelig ble mamma ferdig med det vaskestyret så jeg kunne legge meg. Hørte rykter om at mamma satt oppe alene og så på tv, det var jo Amandaprisutdeling. Og mamma er verdens største tv slave.

jeg fant en leke med en tutt på og den måtte smakes veldig på

1 kommentar:

  1. For en søt 'liten' bolle på det første bildet ! =D
    Men bra dere gir han nok mat, for når han begynner å krabbe og løpe og rive ned alle ting i leiligheten, så kommer de nok godt med ^^,

    SvarSlett