lørdag 29. august 2009

Rekreasjon hos mormor


Det er mamma på påstår hun. Vi er hos mormor og morfar i Tofte. Der er det mormor som gjør alt, hun skifter bleier, mater meg med flaske på natta og mamma bare dasser rundt. i går satt hun i badekaret og sløva og drakk en cider og så på tv. Mamma var med la meg for natta da men hele natta sov jeg  inne hos mormor og morfar. Mamma var visst litt våken i natt likevel da for jeg skreik så høyt. Hadde jo vondt i magen og fikk ikke sove, men mormor forsøkte så godt hun kunne å trøste meg og pleie meg. Og da sovnet jeg jo til slutt da. Morfar ga meg litt melk på flaske og tulla litt meg med også, selv om det var natt altså.. 

I dag stod mormor og jeg opp tidlig. mamma bare sov og sov, Morfar begynte å jobbe på huset og hamra og banka og mamma sov og sov. Men til slutt stod hun opp i 10 tiden, da hadde jeg allerede vært oppe og spist og lekt med Balder (hunden) og mormor og sovna litt igjen. 

Også fikk jeg endelig litt pupp. Den var veldig savnet, nesten så jeg ikke ville gi slipp på den. 
Mamma har da glemt kabelen til kamera så vi får ikke overført bilder, men hun har lovt å oppdatere det i morra når vi kommer hjem.

Vi var innom butikken i dag og jeg fikk meg noen klær i bruktbutikken her nede. Mamma hadde jo glemt å pakke ned pysj til meg. Hallooo. ammetåke altså..

Vi skal kose oss videre her helt til i morra. Nå er Tante Alexandra her og sitter og koser litt med meg. 

Forresten har jeg fått sviskemos hos mormor. Det fikk virkelig fart på magen og det var veeeeeeldig godt. Heller det enn grøt og frukt sier nå jeg. Svisker is the thing. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar