mandag 31. august 2009

En svinedag?

Tror det er det jeg har hatt jeg. Begynte å bli dårlig i går da vi var hos mormor og morfar. Var tett og hosta og hadde det ikke noe godt. Varm var jeg også. Så da vi endelig kom hjem igjen hadde jeg 38,5 i feber som steg til 39 på kvelden. Da ga mamma meg en paracet og jeg følte meg straks mye bedre. Klarte til og med å smile litt til mamma. Før dette hadde jeg bare grin og sovet om hverandre, hosta og kasta opp. Hadde jo så vondt i hele kroppen. Men etter den pilla fikk jeg sove litt bedre og jeg spiste litt igjen. 
I natt var jeg visstnok varm men jeg sov og spiste litt og var mye bedre på morgenen. Da hadde jeg bare 38 i feber og nå har jeg bare 37,5. Så dette lover bra i disse svineinfluensa dager. Mamma hadde vissnok snakka med legen i går fordi hun var litt bekymra. Men det går jo bedre nå så da skal vi bare se an formen min. 
I dag har jeg faktisk hatt energi til å leke lit og kose masse med mamma og pappa. Som mamma sier jeg er mer normal igjen. Men trøtt og litt uttafor er jeg. Er veldig tett i nesen og hoster mye

1 kommentar:

  1. Kjære min venn Aron!
    Det er godt du er på bedringens vei og at minisvineflu var nok ! Jeg har enda til gode å være syk (bank i bordet), så jeg vet ikke helt hvordan det er, men jeg skjønner at det ikke er noe ålreit altså... Fortsatt god bedring også sees vi nok snart igjen! stor klem fra Tuva (og Marianne)

    SvarSlett