onsdag 12. august 2009

Babyopera, kultur må man få med seg

Startet dagen i dag på vanlig måte, lekte litt, ble skifta på og spiste også sov jeg litt før mamma og jeg skulle dra inn til Oslo på selveste operabygget. Vi skulle nemlig på babyoperaen korall korall. 


først sov vi litt i vogna:)
Tror mamma var veldig spent på hvordan jeg syns det ville bli.

Vel framme på operaen møtte vi Marianne & Tuva og Camilla & Ola. Også to venninner av de med hvert sitt barn.
Det var mange barnevogner på operaen i dag:)


Barnevognmafiaen har inntatt Operaen

Tuva og Ola er spente på forestillinga

Korall korall var en babyopera der to damer spilte på en del instrumenter som så ut som ting fra havet. Det var mange forskjellige lyder og de sang, spilte og danset og utforsket instrumentene. Noe var litt skummelt, noe var veldig interessant og noe spennende og noe ikke så spennende. 

Tja hva syntes jeg egentlig da??

Tror jeg syns det var litt spennende, litt skummelt og kanskje litt langt. Ble veeeeeldig trøtt på slutten. Men det var mye fine lyder og sanger da. Kosa meg masse, men det var godt å sove litt etterpå.

Etter å ha vært på Egon å spist lunsj med noen som var med på operaen dro vi innom pappa på jobben. Så satte vi kursen hjemover etter en opplevelsesrik dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar