tirsdag 4. august 2009

Spa, bading og trilletur i øspøsende regn på Son

I går reiste pappa, mamma og jeg til Son spa hotel. Der var det bra fint altså. Vi sjekket inn i en flott suite og hotellet ligger ved sjøen og dette er utsikten fra hotellrommet.

I går spiste Pappa og mamma middag på hotellet mens jeg sov etter å ha spist mat. Det var visst veeeeldig god mat sa de. Både fisken og kjøttet . Etter middag gikk vi tur til Son sentrum og det pøste ned. Men vi var godt utrustet med regntrekk til vogn og paraplyer til pappa og mamma.

Pappa lurer på om jeg har det bra inni der
Son sentrum er ikke akkurat så stort.. hi hi
Sonsk garasje?? i allefall miljøvennlig:)

Det var en veldig koselig tur men jeg ble litt utålmodig på slutten. Var litt sulten sjø.
Vel hjemme skulle jeg plutselig legge meg. Var ganske trøtt også. Og til mammas glede sov jeg i 8 timer:) Og jeg måtte bli vekt etter å ha fått litt mat fordi mamma og pappa skulle ned å spise frokost..
I dag har vi vært å bestilt spabehandling til pappa og mamma. Også sjekket vi ut badeanlegget på hotellet. Det var veldig spennende. Og jeg bada masse. Jeg ble helst stille men syns det var veldig deilig. Etterpå sovna jeg godt i vogna.


Bader med Pappa

Bader med mamma


Og veldig fornøyd etterpå

Vi ble også kjent med en annen familie som hadde ei jente som var litt eldre enn meg. De skal være her til i morgen da. Kanskje vi møter de i morgen før de drar også. Vet mamma og pappa snakket om at vi skulle bade i morra også. Det blir deilig ja. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar