torsdag 27. august 2009

Baywatch neste?


Tror nesten jeg snart kan få meg jobb i baywatch, for nå er jeg så dreven på babysvømming. Vel jeg har kanskje litt igjen da. Men i dag svømte jeg på ryggen, fikk vann i ansiktet og (lukkemekanismen min var perfekt), svelga litt vann. Heldigvis er jeg så tøff at det gjorde ingen ting, bare hosta litt så var det greit. Bestemor og bestefar var også med på svømminga, men de var ikke i vannet da, de bare så på. De klarte å ta over 50 bilder på den halvtimen:)  

Bade er gøy:)

Flyte på magen er ingen sak, men svelga litt vann ja


men hva skjer nå da? Skal jeg flyte på ryggen? Okey greit nok



åh koser meg på armen til pappa og aner fred og ingen fare


Men så heller de vann over hodet mitt. Litt ekkelt da men lukkemekaninsmen fungerte den.

Det har vært en aktiv dag med andre ord. Tidligere har jeg lekt litt med pappa og mamma, og vi har vært en tur på Tveitasentret. Mamma og pappa skulle til øyelegen og da måtte jo jeg også bli med. Det var så kjedelig der så jeg tenkte jeg skulle lage litt action og tisse ut både bodyen, buksa og sokkene siden jeg visste mamma ikke hadde med ekstra skift. Hallo, vi var tross alt hele 2 min hjemmefra også har hun ikke med ekstra klær? Makan! Jeg bare måtte... Men tror du hun dro hjem og skifta på meg? Nei, da jeg måtte ligge i vogna kun iført bleie og med ett pledd over meg.. Alle kikka da, men jeg tror det var fordi jeg var så søt og snill der jeg satt i vogna:) Damene i brillebutikken var veldig begeistra for meg og sa jeg var sååååå snill. Tror mamma og pappa ble litt stolte da. 
Ellers har jeg øvd meg litt på å sitte i dag. Jeg vil ikke sitte/ligge i fanget, jeg skal sitte rett opp og ned. Ikke noe halvveis altså for da setter jeg meg opp på egen hånd. 
Fikk smake noe ekkel maisgrøt i dag også. Fysj mamma, når skal du lære at jeg ikke liker det enda? I want milk and only milk. 


Nei, pappa jeg vil ikke sitte sånn

sånn ja, da så jeg tv mye bedre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar