søndag 23. august 2009

Tante, onkel, mormor og bestemor på ei helg:)


I helga har vi hatt besøk av tante Alexandra og onkel Stian. Og Mormor var jo også innom siden hun kjørte de til oss. Men tante og onkel overnattet fra i går til i dag. Vi har kosa oss masse med film, spilling, kosing og god mat. Vel mormor prøvde å gi meg sånn ekkel fruktpuré og grøt. Isj det ville jeg ikke ha i allefall. Tror det var noe banan og ferskensmak på det. Ekkelt var det i allefall. Nei, gi meg nå vannmelon sier nå jeg:) Og melk:) Da er jeg fornøyd. Trenger ikke noe annet enda.

Mormorkos:)
Koser meg hos tante

og hos onkel

I dag var vi ute på en liten tur og da fikk jeg disse og sitte på dumpehuske sammen med mamma, pappa, tante og onkel. Det var litt spennende. Også gikk vi bort til Tveten går som ligger like ved oss. Vi skulle se på hestene men kom aldri så langt for jeg ble så forferdelig sulten sjø. 

Pappa og jeg er de tøffeste på Tveita:)

mamma og jeg sitter på dissa:)

Så kom mormor igjen for å hente tante og onkel og da fikk jeg selvfølgelig litt mormorkos. Og som om ikke det var nok så kom til og med bestemor og kosa med meg og tok meg med på en liten trilletur. Men så var jeg veldig sliten av å få så mye oppmerksomhet at jeg nesten sovna før jeg fikk spist litt også. Det tar på å være populær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar