lørdag 1. august 2009

Oldemor og litt kultur

I dag har vi hentet Oldemor i Sandvika. Hun skal bo hos oss til i morgen. Da reiser hun hjem til Trøndelag igjen. 
Etter å ha hentet henne dro vi inn til Oslo og sa hei til Pappa som var på jobb. Mens vi ventet på at han skulle bli ferdig gikk Oldemor, mamma og jeg på operaen og kikket. Der var det masse folk. Noen som drev med kampsportdans og andre som spilte og sang. Jeg sov men Oldemor og Mamma ble stående å se på. Også var de inni Operaen og kikket. Men de fikk ikke komme helt inn da. Bare i foajeen.



Oldemor står og kikker på de som danser:)
















Det har blitt veldig flott på operaen da

Etter å ha vandra litt på operaen gikk vi inn til jernbanetorget. Der møtte vi på visse tre indianerene som stod og spilte og sang. Det var veldig flott å høre på. Og endelig ble også Pappa ferdig på jobb og vi dro hjem til Tveita igjen. Der kosa jeg meg med mat og så fikk jeg bade:) kjempestas

Når jeg koser meg med mat så spriker jeg med tærene:)

Jeg fikk bade med masse skum. Det var morro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar