søndag 9. august 2009

O store sløvedag

I dag bare sløver vi hjemme. Pappa og jeg har vært på trilletur i regnet. Mamma har bakt boller og drevet med fotoalbumet mitt. Det blir veldig bra til slutt tror jeg. Masse bilder av meg selvfølgelig.



Jeg kan sove sånn


eller sånn:)

I går hadde vi besøk av Bestefar. Bestefar, Tove og pappa og jeg dro til Nøklevann og bada og kosa oss. Mamma ble igjen hjemme for å slappe av helt alene. Tror hun syns det var godt å ha litt alene tid. Hun var i allefall i godt humør da vi kom hjem.

mammakoooooos

På kvelden i går etter jeg hadde lagt meg fikk visst mamma og pappa besøk av noen venner, Dimitrios og Tina. 


Joda jeg kan sitte alene i stolen til pappa. Ser litt molefunken ut men legg merke til at jeg har tommeln up. Så dette er bra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar