mandag 10. august 2009

Anette-Mariedag og gonattaboklesing med pappa

I dag dro mamma og jeg på Aker Brygge for å møte en venninne av henne fra klassen, Anette-Marie. De satt og skravla på Fridays mens jeg sov lenge.. Men jeg våknet etter hvert. Tenkte det var greit og høflig å si hei og bli kosa litt med. 
Den bøylen på vogna er veldig digg å hvile armen på

Tror Anette-Marie som har ei lita jente i magen gleder seg til å få henne og kunne kose med henne. Men det virket som jeg var en god nok erstatning akkurat i dag da. 

Anette-Marie og meg på Fridays

Etter den lange dagen i oslo dro vi hjem til pappa. Han har jobben dagvakt i dag og hadde savnet meg masse sa han. Hadde savnet mamma litt også men meg mest. Så vi kosa oss masse i sofaen mens mamma satt på dataen og ordnet noe greier. Sikkert noe viktig eller så bare hang hun på facebook eller noe. Det er jo dagligdags. 
Pappa leste gonattaeventyr for meg i dag. Og da får ikke mamma være på rommet. For da blir pappa så flau og klarer ikke lese eller synge for meg. Vi kosa oss masse uten mamma vi:)

1 kommentar: