torsdag 29. oktober 2009

Harrytur i går, babysvømming i dag

I går var vi på harrytur. Da vi endelig kom hjem var vi så slitene at vi rett og slett ikke orka å blogge. Mamma og pappa bestemte seg spontant for at vi skulle til Sverige å se på barnesete til meg. Jeg skal innrømme at jeg fyller det jeg har nå veldig bra. Det er faktisk litt trangt og jeg nærmer meg vektgrensa.
Vi fant det tøffe setet da, i sort og turkis. Be safe izi combi ble det til slutt. Det ble litt trangt i bilen, men mamma og pappa får bare kjøpe ny bil syns jeg. Nissan Micra er absolutt ikke en familiebil. Så når kommer volvoen sier nå jeg bare.
Det ble mye trasking, kikking, og shpping. Jeg var stort sett fornøyd når jeg fikk mat og ble båret litt innimellom. Sov jo litt i vogna også. 
 Da vi dro hjem fikk jeg testa det nye setet. Det var bare så digg. Sovna med en gang jeg og sov hele veien hjem.
Vel hjemme kom bestemor på besøk. Vi kosa oss kjempemmasse. Spiste middag sammen og hun stelte meg for kvelden. 

I dag har mamma og jeg vært litt på farten. Dro kjempetidlig til Haugerud fordi mamma hadde time hos en dame der. Fikk oss litt av ett sjokk da vi nærma oss helsestasjonen for der var det megalang kø. Så tidlig også da gitt. Men det var visst disse som skal ta svineinfluensavaksinen.  Vi holder oss unna den swineflu'a vi altså.  Det får hold emed to forkjølelser på rappen her.
Hos damen mamma skulle snakke med viste jeg fram mine nye kunstner. Fly på magen og rulle fra rygg til mage:) Fikk masse skryt og da gliste jeg bredt. Ros liker vi.

På vei hjem dro vi innom senteret. Bare en kjapp tur i dag. Mamma handla litt mat til meg og til helga for da skal jeg jo til mormor.
Pappa kom hjem fra jobb og vi spiste middag også bar det rett på babysvømming. I dag var jeg virkelig i slaget og det var jo så gøy å bade. Jeg plaska rundt og var kjempeivrig. Så nå har jeg kvikna til igjen etter svømmetørka som var midt oppi all sykdom, avlysning og høstferie. Nå svømmer jeg nok helt alene snart tenker jeg. Lærte noen nye triks i dag, henge over en badering og holde mamma og pappa i bare tommelen mens jeg hang ned i vannet. fikk til å sitte på hendene til mamma og pappa også, også var det jo litt dykking og trille ned fra kanten som stod på programmet i dag. 

Sovna med en gang vi kom innafor døra tror jeg. Eller jeg fikk i meg litt grøt også slokna jeg temmelig fort. Blir utrolig trøtt og sliten av sånn svømming.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar