fredag 23. oktober 2009

Songsvann


Vi har vært på tur rundt songsvann i dag sammen med Silja, Iver Nicolai, Oda og mammane deres. Rett og slett barnevognmafiaen på tur. 

her er gjengen. Uten lille Iver for han lå og sov i vogna si hele turen

Det var fint vær men litt småkaldt. Jeg merka ikke så mye til kulda egentlig for jeg satt i vogna i den deilige varme voksiposen min. Vi gikk rundt hele vannet, halvveis satte vi oss ned på en benk og spiste kjeks og drakk solbærtoddy. Jeg flørta litt med Oda og Silja, prata litt og kosa meg masse

Etter turen dro vi hjem og møtte pappa på tveitasentret. Han hadde vært på jobb.
Det ble litt mat på oss og litt kos før kvelden atter kom sigende på. Dagene går fort i blant

I morra skal vi møte skjønningene Tuva og Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar