lørdag 10. oktober 2009

Endelig Mormorhelg

Yeeeeh... Jeg er hos mormor og morfar igjen og tror vi får lurt mamma til å være her til søndag. Formen min er betraktelig mye bedre, det er kanskje fordi jeg fikk vite at vi skulle til Tofte og mamma skulle få sove ut, da er det ikke noe vits i å være syk....  Jeg spiste grøt, smakte på yoghurt, mormor lot meg få sutte på en brødskalk, det var spennende og godt, badet i badekaret, det var deeeeeilig, hadde nesten ikke lyst å opp derfra. 

Mormor har sånn stort og fint badekar og det må vi teste når vi er på besøk:)
tommel er veldig godt
hmm hva har vi her da?
er det mine tær det der eller?

Når natta kom så skulle jeg sove hos mormor, jeg hadde litt vondt i magen så jeg var våken innimellom og gråt litt. Vi ble liggende på sofaen vi og hadde på tv litt i bakrunnen og innimellom øktene sov jeg veldig godt. Klokken halv seks skjedde det en eksplosjon i bleien min og det var veldig godt. Fikk skiftet bleie og vasket bort all gørra og fikk en flaske med melk og vi sov til kl 9. 
det skal ikke stå på humøret i allefall

Ellers har formiddagen vært veldig koselig, med grøt, kosa med Balder, prata en hel drøss med mormor og morfar, det er jo sååååå lenge siden jeg har snakket med de, så jeg hadde mye på hjertet. Mamma har vært her hun også, men jeg har ikke merket så mye til henne, hun har vel sovet lenge, dusjet lenge, spist lenge, vært på butikken lenge, ja ja, så lenge jeg får mat og kos jeg så spiller det ingen rolle hvem som gir meg det. Men det er jo godt å sutte litt på den puppen innimellom da. Det er bare det at av og til så får jeg så lyst til å bite litt i den med gommene, mamma syns ikke det er noe godt. Det som er morsomt er når hun sier; Au, veldig høyt og kikker på meg, da ser jeg på henne og gliser:) Hun er litt morsom når hun er sint.

ta meg opp a!!!
Ellers har jeg sovet en 2 timers dupp på dagen i dag som var veldig godt. Da sov jeg som en banan påstod mormor og mamma. Litt på magen og litt  på siden i en bue
Tror jeg en litt sånn sove-på-mage-unge jeg. Sånn egentlig. Sover så godt de gangene jeg får ligge på magen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar