mandag 5. oktober 2009

daffere enn daffest men ved godt mot


har vel egentlig vært formen i dag. Etter en lang natt med feber, paracet og mye gråt fikk jeg endelig sove litt på brystet til mamma og litt hos pappa på morgenkvisten. Tror de to var litt trøtte og slitene i dag. Jeg var bare veldig daff. Feber slår en liten kropp helt ut har jeg funnet ut. Så dagen har gått med til litt soving, litt henging over skuldera til pappa, litt i fanget til mamma og soving i fanget til mamma og pappa og mye sikling. Vanskelig å holde sikkel i munnen når man er slapp altså, så sorry for den mams og paps. 

Disse foreldrene mine er veldig gode å sove på har jeg forresten funnet ut de siste dagene og de prøver sitt beste å trøste meg og roe meg når formen min  ikke er på topp. Pappa skulle på jobb i dag så på kvelden kom bestemor innom på besøk også. hun er også veldig god å sove på.  I tillegg fikk hun meg til å le kjempehøyt når vi lekte med den tøffe uroen jeg har på rommet mitt. Plutselig var den kjempemorsom. Og bestemor lagde sånn gøyal lyd når hun dytta borti de lekene også. 


Mamma fikk gått seg en liten tur og kobla av og jeg tror hun var glad for det. Det har kanskje blitt litt mye klenging på henne de siste dagene. Men det er jo så godt å klenge når man er syk og daff.
Formen er ikke så mye bedre men den er heller ikke verre. Hadde ikke så mye feber på kvelden heldigvis og jeg fikk i tillegg sove på sofaen mens mamma satt og så på tv. Det var koselig det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar