mandag 19. oktober 2009

Trøtt trøtt trøtt


Jeg er egentlig ganske trøtt hele dagen. Men i går var det ekstremt, jeg fikk bare til å sove to korte dupper på dagen, dette resulterte i lite matlyst og at jeg sovna kl 17.45 i gårkveld. Mamma syntes det var i tidligste laget tror jeg og regnet vel med at jeg skulle våkne i halv åtte tiden igjen. men jeg sov helt til 22.30. og etter litt kos og en puppeskvett da sovna jeg igjen 23.15 og sov til 3, litt mere mat go jeg sov til kl 5.30 men da var det morgen altså. jeg skravla og skravla og prøvde å få liv i disse late foreldrene mine. Men de bare sov og sov, mamma mumla noe om sov litt til da Aron men hallo jeg var jo lys våken. Gidder ikke sove da. Jeg hadde jo nesten sovet 12 timer:)
Til slutt fikk jeg dratt opp mamma, klora henne skikkelig i ansiktet og det var visst det som skulle til for å få henne opp. Må litt harde tak til i blant sjø.

I går hadde vi den o store sløvedagen. Jeg og pappa var på en liten trilletur, så dro pappa på jobb og mamma og jeg sløva på sofaen hele dagen. helt til jeg sovna kart på 6 da:) Kanskje jeg vokser masse. I morra skal vi jo på 5 mnd kontroll så da får vi se hvor stor gutt jeg har blitt. Jeg er 6 mnd nå altså men den kontrollen ble en mnd forsinka. Vet ikke helt hvorfor men det var noe med å få det til å klaffe med en barselgruppe og greier. For neste uke igjen skal jeg på 6mnd kontroll. Så her går det på løpende bånd som dere skjønner.

I dag har vi planer om å dra til Asker en tur og ellers bare kose oss hjemme. Pappa har jo fri i dag og da blir det masse pappakosing:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar