onsdag 21. oktober 2009

På farten igjen



I dag har vi virkelig vært på farten igjen. Til tross for en natt med lite søvn på mamma og pappa. Jeg måtte protestere på at jeg ikke fikk pupp i natt og det skulle jeg si ifra om i 2,5 time. Jeg ante altså riktig på de nye søvnvanene ja... hmmmm

Men gleden var destod stor i morges da jeg fikk pupp og sove sammen med mamma og pappa i den store gode senga kl 5.30. Tror mamma syns det var litt vel tidlig å stå opp. Vi sov derfor til 8.
Da var det opp og hopp og frokost. 

Mamma og jeg dro en snartur innom skolen der mamma gikk når jeg var inni magen. Hun skulle visst hente noe brev der. Vi var der ikke lenger enn at hun fikk henta brevet. Alle i klassen hadde time og vi kunne ikke vente for vi skulle til Nydalen og møte skjønne Tuva og Ola og mødrene dems Marianne og Camilla. I tillegg møtte vi Teio og mamman hans. Teio var litt mindre enn oss da og sov leeeeenge. Men Tuva og Ola var det full fart på og de testet ut alle kringler og kroker på baker Hansen. Det var ikke så veldig rent på gulvet der da vi kom, men jeg tror det var litt renere da vi dro kanskje?? Det var kjempekos å se igjen Tuva og Ola. Prøvde mitt beste for å flørte og prate. Humøret og smilet var på plass som vanlig.

Jeg fikk litt fruktpure og kosa meg stort sett i fanget til mamma jeg da før jeg fant ut at jeg var litt trøtt og sovna i vogna. Mamma og de andre mammane satt å spiste og drakk kaffe og prata. 

Videre gikk ferden til jobben til pappa. Der fikk jeg da flørta litt med sjefene og flere som jobber der. Kosa litt med pappa før mamma og jeg dro hjem. 

Litt fra kvelden og jeg har på meg den tøffe dinosaurdrakta mi:) 

blid som ei sol:)

Oi, så tøff foten min plutselig var da

Oi, to tøffe føtter. De var morsomme. Jeg ble sittende lenge å se på de


Så var det jaggu på tide med grøt, kveldstell og ny leggerutine. Jeg må bare si at jeg liker den ikke men til syvende og sist så er det mamma som bestemmer da.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar