tirsdag 13. oktober 2009

6 mnd, ett halvt år. stor gutt med andre ord

Stor gutt og sitter på bilen helt selv, pappa passer godt på i bakgrunnen da:)

Da har jeg blitt ett halvt år. Tiden flyr. Tror ikke mamma og pappa syns det er så lenge siden vi kom hjem fra sykehuset alle tre. Da var jeg jo pitteliten men jeg har vokst til. Vi har ikke vært på noen kontroll nå. skal neste uke, men vi tror de vitale målene er vekt 10 kg (ifølge sykehuset da vi var der når jeg var syk) lengde, ca 68 cm, Så jeg har absolutt vokst en del på de 6 mnd ja.

se så liten jeg var da jeg ble født. 

I går feiret vi dagen med å gå en lang tur til Brynsenteret. jeg sov i 3 timer og det var utrolig deilig. På ettermiddagen kom bestemor hit og vi skulle kose oss hjemme mens mamma og pappa dro på kino. Hva er vel bedre enn å sende bort disse foreldrene og ha en hjemmealene kveld med bestemor. Vi kosa oss masse vi, men jeg var litt trøtt så jeg sov litt i senga og litt på brystet til bestemor. I følge mamma og pappa var jeg litt urolig på kvelden og falt ikke til ro før midnatt. 

I dag har mamma og jeg vært hjemme og kosa oss. Vi har vært en liten tur på tveitasenteret og litt rundt i nærmiljøet. Jeg har sovet noen dupper og ellers leka litt og kjefta litt på lekene mine. Den dummeste leken eller tingen er smokken. Den skjønner jeg ikke hvorfor de gir meg, for den er bare helteit. 
Pappa har vært på jobb da som vanlig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar