torsdag 8. oktober 2009

feber og feber og atter feber

Ja, det er stort sett det det går i om dagene, Jeg har feber og er sliten og vet ikk ehelt hva som plager meg. Mamma er kjempesliten og trøtt etter lite søvn og pappa han er sliten men også på jobb.

Har egentlig vært kjempefin form på dagen de siste to dagene, men det er natta som er værst. Da kommer smertene, utilpassheten og ja det meste. Men forrige natt var ikke fullt så ille som de foregående. Men fortsatt ikke helt på topp nei. Prolemet er bare at jeg ikke klarer formidle smertene på annet vis enn ved å skrike da. Og disse foreldra mine skjønner ikke hva det er. De har prøvd å massere mage, rygg, bære, kose, la meg ligge på magen, gi meg vann, melk, paracet, la meg skrike, sitte å vugge meg, tja stort sett det meste. Innimellom hjelper noe, andre ganger ikke. men som sagt formen er litt bedre nå enn de siste dagene, så det begynner vel å bli bedre får en håpe. Vi har jo vært på legevakt, sykehus og lege igjen. Konklusjon er forkjølelsesvirus og mulig øreverk. Det er litt vanskelig å spørre meg hva som er galt også for jeg vet ikke hva det heter det som plager meg. Men det ordner seg nok håper jeg da..

Pga sykdom i huset går det hardt utover bloggen dessverre. Det går forøvrig hardt utover det meste her hjemme. Her har vi bare ork til å lage oss noe mat, spise den og ellers sløver man bare i sofaen foran tv innimellom øktene. Jeg øyner et rekreasjonsopphold hos mormor og morfar i morgen. Så da blir det kanskje litt fart i denne mamman min eller? 

2 kommentarer:

  1. Offa lille vennen =(
    Høres ikkje ut som du eller foreldra dine har det så godt no... Men du får prøve å bli litt frisk hos mormor, og klenge litt på hun og =) Så mamman din får slappet av litt ;)
    Eg skal kanskje til Oslo i slutten av november, så håper på å få låne en sengeplass hos deg ^^,
    Stor klem fra fadderen din ! =)

    SvarSlett
  2. selvfølgelig skal du få låne ei seng på rommet mitt. Det blir kjempekos å få besøk av deg:) Bare si ifra når du kommer så skal vi re opp senga til deg. Eller mamma får den jobben da:)
    er heldigvis litt bedre form nå og jeg har klenga masse på mormor. Og mamma er litt uthvilt:)
    klem Aron

    SvarSlett